Yok hocam yaşlı bir amcamız vardı ateşlendi hastaneye gitti seni buraya alamayız dediler adam ertesi gün öldü.Birebir tanık oldum
eğer bir tanı konmuşsa bunun bir raporu vardır. bu rapora rağmen karantinaya alınmayıp salıveriliyorlar ise bu kişilerin yapacağı tek şey var o raporlar birlikte bir video çekip twitter yükleyin bakalım bakalım ne oluyor