Pozitif çıkan bir kişiyi asla dışarıya salmazlar Yakın çevremden çekirdek bir ailede 1 kişiye pozitif teşhis koyuldu adam hastanede ama çocukları karısı falan evdeler. onlar dışarı çıkmıyorlar. semptom gösterirlerse o vakit karantinaya alıncaklarmış.