Sebebi basit değil mi? Almanya,ABD,Belçika,Fransa gibi ülkelerin tam da bu durumlar için ayırdığı paralar biz Varlık Fonun'da çok değerli ve saygı değer bürokratlarımız tarafından hiç ettiğimiz için ne işe gitmeyenlerin zararını karşılayacak güce ne de sokağa çıkma yasağı getirilince insanları doyuracak paraya sahibiz. Kısacası bütün süreç bence çok sağlıklı ve şeffaf yönettiğini düşündüğüm Sağlık Bakanı'na yıkıldı. Allah sonumuzu hayır etsin.