Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
küba gariban değilmiydi ya

demi mis gibi uyurduk
Gariban mı? Yaşadığın ülkede zenginlik mi yaşıyorsun?
Gariban dediğin ülke dünyanın her yerine sayısız doktor gönderdi corona tedavisi için. Ülkendeki zenginler kanser iğnelerini Küba'ya gidip çaktırıyor.
Burada hava basıp geçenler, orada yatıyorlar sedyeye. Asıl garibanlık akılda, ahlâkta. İşte tüm bu garibanlıklar da bizim ülkemizde. Küba'da değil.
Haddiden fazla mal mülk edinmek senin dininde yasak ve ayıptı ama tahminimce onlar senin güzel gördüğün ülkenden daha likayat ediyorlar dinine.
Gece gece yüklenmeyeyim daha fazla, çalışıyorum.