Haklı.

Yaşlılar: Beni Allah korur.

Orta Yaşlılar: Corona morona yhaa o neymiş.

Gençler: Bana bir şey olmaz ben gencim.

Kafasında çünkü. Tehlike saçtıklarından bi haberler.