Genel olarak 15 yaşındaki binalarda telefon tesisatı
sizin telefon prizinizden prize yakın buata oradan varsa dairedeki merkez telefon buatina oradanda bir alt daire merkez buatina ordanda bir alt daire buatina şeklinde zemin daireye ulaşır oradanda telefon ankastre sina gider.
sokup cat6 çekmek imkansıza yakındır. bazı binalarda kablolar ortak kullanılır. yani işiniz çok zor
yapmanın herhangi bir yolu yok mudur?
dışardan geçirmekten başka