dehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

evet bizde merak ediyoruz, geçmeyi çok istediğimiz aklımızda olan bir yazılımdı.
ErcanGunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Merak ettiğim için soruyorum neden WiseCP'yi bırakma kararı aldınız ki?
tasarım ve sistemsel bakımdan yetersiz bulduğumuz için geçme kararı aldık, otomasyon konusunda bir sıkıntımız olmadı şükür