Merhaba,
evet bizde merak ediyoruz, geçmeyi çok istediğimiz aklımızda olan bir yazılımdı.
Merhaba. Merak ettiğim için soruyorum neden WiseCP'yi bırakma kararı aldınız ki?
tasarım ve sistemsel bakımdan yetersiz bulduğumuz için geçme kararı aldık, otomasyon konusunda bir sıkıntımız olmadı şükür