ErcanGunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Merak ettiğim için soruyorum neden WiseCP'yi bırakma kararı aldınız ki?
Merhaba,

evet bizde merak ediyoruz, geçmeyi çok istediğimiz aklımızda olan bir yazılımdı.