Onlarda tüm kargoların yokmuş. Görüştüm onlarla 1 ay içinde yeni yazılım olacak dediler. Bizim biraz acil ihtiyacımız var. Başka bir yer var mı acaba?
Merhabalar Enes Bey,
Tüm kargolara entegrasyonumuz var ancak pazar yeri altyapıları için henüz entegrasyonumuz yok.
İyi geceler,
Intense Ekibi