Polis cahil!
Polis "bu kadar kişinin...." diyerek, yaşlıların kalabalıklara virüs yaydığını söylüyor. Cahilce. Bunu dahi bilmiyorsa o polisi görevde tutmanın anlamı yok. Öfke kontrolü de yok. İstirahate ve eğitime alınmalı bu arkadaş.
2 ay sonra görevinin başında olur...
Not : İzmir'de 5 polis karakolda tek bir bayanı döverek işkence etmiş, kamera kaydı olmasına rağmen şuan hepsi görevlerinin başında.
Dipnot : Aynı şeyi sen yapsan, alacağın cezanın haddi hesabı yok