Gaz olabilir arkadaşların dediği gibi. Yediklerinizi bir düşünün gaz yapabilecek şeyler varsa, onlar yapıyordur. Midenizde reflü, gastrit gibi bir problem varsa, o da göğse vurur. Sigara içiyorsanız, balgamdan kaynaklı bir ağrı da olabilir. Ben şu son 2-3 haftadır epey sigara içiyorum sağlam bir balgam oturdu atamıyorum da ağrı yapıyor aynı bölgede.