Bende de olur genellikle. Ben doktora gittim mide gazından dolayı. Hassas bağırsak sendromu teşhisi koydu. Günlük minimum 10 bardak kaynamış su içmelisin dedi. Suyu kaynattıktan sonra çay içme sıcaklığında yudum yudum içiyorum, faydasını gördüm. Umarım ciddi bir şey yoktur sizde de, sağlıklı günler diliyorum.