ayrıca emekli polis memuru çocuğu, emekli başkomiser yiğeniyim.
Senin kimin çocuğu olmanda beni ilgilendirmiyor.
Hocam kısa künye geçmişsin resmen

Noventa Hocam da durumu açıklamak zorunda kalmış.
Belki sizi ilgilendirmez ama bende Polis çocuğuyum.
Ayrıca kurumumun teşkilatla ortak projeleri ve aile çevremden gördüğüm tecrübe sebebiyle özellikle polis ve jandarma'lardan çokta sağlıklı bir hareket beklemek yanlış.
Bu yanlış kusura bakmayın ama şahsi değil, tamamen Bakanlığın yüzyıldır sorunu.
Videoyu defalarca izledim, nedense bana çok normal geldi.
Bazı arkadaşların dediği gibi öncesinde neler yaşandığının bir bilgisi var mı? Herşey kameradan göründüğü gibi mi?
Ben çok emin değilim; memur iniyor araçtan adamın yanına gidiyor ve bu hengame çıkıyor. Videonun başı da olayın başı olmadığını gösteriyor.
Bazı arkadaşlarımız en baştan psikolojik sınavına tabi tutulmadan göreve başlamasın demiş

Zaten iş psikolojisi bozuyor.
36 saat çevik kuvvet nöbetinde kalmayı 1000 kişiye sorun inanmaz.
Psikolojik sorunları yoksa niye polisler intihar ediyor?