İyi o zaman biz de bize vuranlara aynı şekilde karşılık verelim. ? Biz yapınca kanun var polis var. Kendileri yapınca herşey normal.
Biz bunları yapsak tehdit ve kişiyi darp a kadar her türlü hukuki işleri sunarlar önümüze.