Daha önce başka bir arkadaşta sanırım bu konu üzerinde yardım talebinde bulunmuş fakat kimse yazmamış. İsterseniz bir görüşün belki sorunu kendisi çözmüştür yardımcı olabilir diye tahmin ediyorum.

https://www.r10.net/whmcs/2258557-wi...er-islemi.html