Polislerin işi bu zaten bütün gün boyu gücünün yettiğine zorbalık yapmak. Karşılarına şu videodaki gibi adamlar çıkınca süt dökmüş kediye dönerler. Yok yani biz insana insan gibi davranmayı öğrenemedik, galiba da öğrenemeyeceğiz.

https://www.youtube.com/watch?v=rCvRsKqTDbQ