Sokakta görseler düğmesini ilikleyecekler, yine klavye delikanlılığına başlamış görüyorum ki.
Ben olsam ben de bağırırım.
Yanına gitmek zorunda mıyım? evet. ya virüs varsa? ondan bana benden aileme çocuklarıma bulaşırsa?
Kusura bakmasın kimse uyarıdan, normal sözden anlamayan insana bir tık üstünü yapacaksın.
Normal hayat şartlarında yaşamıyoruz şu an. Olağanüstü durumlar var ve insan artık olağanüstü durumları kavramalı.
Yaşlı da yaşlı. Böyle bir zaman diliminde "yaşlı" kavramı olmaz. Tehlikede olan ve tehlikeli olan vardır. Ve 50-60 yaş üstü hem tehlikededir hem de tehlikelidir.
Duygu sömürülerinizi alın başka yerde yapın. 2 gün sonra o dedede virüs çıksa ordan polise bulaşsa. Burada lagaluga yapanların sesini duymak isterim.