polisin sanırım psikolojisi bozulmuş fakat bu yaşlılardaki hırsıda anlamak mümkün değil evde oturmak çok mu zor geliyor devletin illa sopa mı göstermesi lazım
Direk bence alıp bir kaç saat emniyette misafir etmelilerdi. Boyl kalp kırmaktansa mesleğindne olmaktansa görevi bu zaten