Ne olursa olsun hiç bir memur bir vatandaşa çoçukları yanında bağıramaz sizin yanınızda çoçuklarınız varken birisi size böyle bağırsa nasıl hissedersiniz ? Amcamızın sinirlenmesi normal değil mi ? empati kurun lütfen gereken yapılmış Valiliğimize Kendi adıma teşekkür ederim.