Polis cahil!


Polis "bu kadar kişinin...." diyerek, yaşlıların kalabalıklara virüs yaydığını söylüyor. Cahilce. Bunu dahi bilmiyorsa o polisi görevde tutmanın anlamı yok. Öfke kontrolü de yok. İstirahate ve eğitime alınmalı bu arkadaş.