Ben alıyorum Türk telekom alt yapısını kullanıyorlar ama 50 mbps hız veriyorlar. Telekom 8 den yukarı veremezken 43 44 mbps alıyorum. 4-5 ayda bi problem olursa oluyor onu da arıyorum hemen ekip geliyor telekomdan hallediyorlar ya da oradan bi ayar yapıyorlar düzeliyor falan. Ben öneririm ama memnun kalmayan insan da çok var.