mkoc60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizde diğer insanlar görüyor bendede sadece ben görüyorum. Güçlerimizi birleştirirsek herkesin yararına özzel mesaja bekliyorum
Bende hala Atatürk var.