fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekmeme sorunundan dolayı mı dediniz hocam,?




Sorma hocam ya o 4,5 G yi bı göremedim. Vizyontele deki gibi telefonu yukarı kaldırıp acaba nerde çeker diye iş yerinde dolanıp duruyorum aylardır sene olmuş 2020 vodefone bence büyük pişmanlık ama çektiği yerde de iyi cekiyor galiba
Hahahhaha. Tam aynı şeyler, bende 8. ayı bitirdim. Direk geçeceğim Turkcell'e muhtemelen, biraz daha fazla öderim en azından evimde otururken kullanabileceğimi bilmiş olurum Valla çekiyordurda hattı kullandığım şehirler hep büyük şehirler buralarda da çekmeyecekse bilemedim.