Çekmeme sorunundan dolayı mı dediniz hocam,?

real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turk teiekom düşünme bence.

Sorma hocam ya o 4,5 G yi bı göremedim. Vizyontele deki gibi telefonu yukarı kaldırıp acaba nerde çeker diye iş yerinde dolanıp duruyorum aylardır sene olmuş 2020 vodefone bence büyük pişmanlık ama çektiği yerde de iyi cekiyor galiba

Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone'dan uzak durun demeye girmiştim Şehir merkezine uzak bir konumda yaşamıyorum, evimde otururken telefon çekmiyor. Aynı cihaza farklı bir operatör taktığımda çekim gücünde bir sorun yok. Şehir merkezinde yürürken bile 4.5G bağlantısında 3-5mbps hız alıyorum internetten ve müşteri hizmetlerinin buna bir çözümüde yok