Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTML olarak yok maalesef php ile import edebilirsin sayfana menuyu header olarak.
php bilgim yok. Bu işlem zor bir işlem mi ? Siteyi baştanmı tasarlamam gerekecek yada html i php yemi çevirmem gerekecek ?