Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce aynı konu 2 kere daha açıldı.
Herkes SAP veya diğer eklentilerin patladığını düşündüğü için açtım bu konuyu fazlaysa silinebilir