HumanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlkinde Etmemiştim Sonra Geldi Bende Onlara Tetikliyicileri PhpKoru IonCube Vs Yazsakta Gelsin Diye Ayarla Bide Fikrimi Söylüyorum Sadece Gereksiz Bence Bu Güvenlik Kodu Olayı






vpn kullanıyorsunuz galiba
Resmi R10 konumuzda basit bir güvenlik kodu mevcuttur. Onu kullanabilirsiniz. Bu güvenlik kodunu sms ile almayı eğer tanıtımını yapmadığımız forumlardan biri web sitesine erişse kodu nasıl alabileceğini açıklıyoruz. Aksi halde "PHPkoru" yazabilirsiniz. Küçük bir önlem sadece.



Rexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayir vpn yok.
Bu ASN'lerin dışında bir servis sağlayıcıdan web sitesine erişilemez. Bu ASN'lerden erişmeyi deneyebilirsiniz.