HumanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlkinde Etmemiştim Sonra Geldi Bende Onlara Tetikliyicileri PhpKoru IonCube Vs Yazsakta Gelsin Diye Ayarla Bide Fikrimi Söylüyorum Sadece Gereksiz Bence Bu Güvenlik Kodu Olayı






vpn kullanıyorsunuz galiba
hayir vpn yok.