oynarsın. 3 ay sonra fps sorunu var diye ağlarsın. pc yi gönderirsin garantiye , fanı temizleyip yollarlar. bir süre sonra , saçma mavi ekran sorunu ile karşılarsın ve yazılımsal bir hata olduğunu söylerler.

edit. o bilgisayarı alma demeyi unuttum