Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel. Hocam video kesip birleştirmeyi hangi programla yapıyorsunuz?
Camtasia Windows’ta, telefondan yapmamız gerektiğinde de Imovie kullanıyoruz hocam



se_video adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzleyicinin fikirleri yorumları önemlidir.Yoksa en çöp youtube kanalı bile kendini profesyonel görüyor.İzleyici gözüyle bakıp yorum yaparsanız daha faydalı olur. Böylece yanlışlarınızı daha kolay görürsünüz.
Kesinlikle haklısınız