Gayet güzel. Hocam video kesip birleştirmeyi hangi programla yapıyorsunuz?
Camtasia Windowsta, telefondan yapmamız gerektiğinde de Imovie kullanıyoruz hocam

İzleyicinin fikirleri yorumları önemlidir.Yoksa en çöp youtube kanalı bile kendini profesyonel görüyor.İzleyici gözüyle bakıp yorum yaparsanız daha faydalı olur. Böylece yanlışlarınızı daha kolay görürsünüz.
Kesinlikle haklısınız