MediAck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mobil için sizin motor ve dil tercihiniz ne olurdu hocam
Ben Unity taraftarıyım hem eğitim hem de materyal bakımından daha gelişmiş bir yapıda.
Ayrıca talep ettikleri de unreale göre daha minimum.