Bugün can sıkıntısından YouTube'a gireyim dedim. Çok güzel hareketler bunlar'ın videosu önüme çıktı. Normalde ne televizyonda ne de internette izlerim. Yine izlemeyecektim ama kapak fotoğrafında tanıdığım birisi vardı. Açtım baktım lisedeki Cenan. Maşallah bayağı popüler bir oyuncu olmuş. O zamanlarda tiyatroya meraklıydı. Okulun özel günlerinde ki çoğu şeyde oynardı. Sonradan lise 3 de okuldan ayrılmıştı. Arkadaşla görüştüm babasının işi dolayısıyla İstanbul'a taşınmışlar. Oradan da BKM'ye girmiş. Yürümüş gitmiş yani Allah bahtını açık etsin temiz çocuktu.

Demem o ki hiçbir zaman umutsuzluğa kapılmayın, yarının ne getireceğini asla bilemiyoruz.