hocam heryerde aynı reklamı yapıyorsunuz gelmek isteyen zaten konunuza gelir.
yani bunlar gereksiz reklam kokan hareketler.
Bı algılama sorunu oluştu sanırım geçici süreliğine sizde. Her yerde dediğiniz kısımları gösterir misiniz. Ayrıca bunun satışı ile alakalı bir konum yok. Vatandaş varmı demiş konu açmış bende olanida koymuşum. Reklama hiç ama hiç ihtiyacım yok.
Değil 4.000 lira, fiyatı 10.000 olsaydı yinede alırdım, ancak session kötü bir sistem, pinterest hesapların shadow yemesine sebep oluyor, apili sistem olsaydı düşünmeden alırdım
Aynısının hatta çok daha hizlisinin API'li olanını vereyim.