mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın gece gelecek(çarşambayı perşembeye bağlayacak gece 00.00). Bu durumdan da kurtulmak için merkez bankası para basmak zorunda. Millete nakit lazım
Yanlış anlamayın sadece merak ettim, bu kadar net nasıl söylüyorsunuz?