3.5 ay olmuş savunma isteyeli

Elbet karar çıkacak ama biraz uzun sürüyor sanırım.
Samsung telefon için başvuru yaptım. O zaman yasal süresi 3 ay idi. 3 ay dolmasına son 1 hafta kala inceleme geldi 3 ay dolacakken sonuçlandı. 3 ay sonrasında da paramı alabildim firmadan.
2,3 ay sürüyor sonuçlanması.
Ben yaptım 1.5 ayda sonuçlandı. Bekleyin hocam 1 ayı geçiyor dönmesi. Kendi örneğimi anlatayım. Trendyolda teknobiyotik mağazasında 300 TL'ye 960GB SSD satılıyordu. Bunu satın aldım ve paramı 1 haftada geri alabildim. Yasalara göre ürün satın alınan fiyattan gönderilmesi gerekiyordu. Sivri zeka arkadaşlar stok yok tedarik edilemiyor diye iptal ettiler ama diğer mağazalardan ürünü kaldırmayı unutmuşlar. Bende o görselleride ileterek şikayet ettim. 1.5 ayın sonunda savunmaları geldi ve karar verildi. Ürünün tarafıma 300 TL'den satılmasını uygun gördü hakem heyeti ve evime karar kağıdı geldi. Bende görselini çekerek ilgili firmaya attım ve ürünün bana 300 TL tutardan satılmasını talep ettim. Ticketıma dönmediler telefonla aradım bize de gelecek nüshayı bekliyoruz diye geçiştirdiler. Tabi bu konuşmanın üstüne 10 12 gün geçmiştir. Şimdi sizin bu mesajınızı görünce aklıma geldi tekrar bi ticket açtım sitelerinden hatırlatma babında

15 günü geçtiğinde eğer hala işlem yapmazlarsa tekrar hakem heyetine durumu bildireceğim.
Çok uzun oldu biliyorum
Aralıkta başvurduğum bir dosyam hala karara çıkmadı.
Yanıtlarınız için teşekkür ederim.
Samsung'u iki kez tüketici haklarına şikayet eden arkadaşım var. ikisinde de 4 hafta içerisinde sonuçlandı. Söylediğine göre 4 hafta süre dolduktan sonra kendisi telefonla hakem heyetini arayıp bilgi almak istemiş. Uzun süre geçtiğini hatırlatmış birde. Sonrasında hemen sonuçlandığını belirtti. Ama görüyorum ki sadece şansa denk gelmiş onun işi galiba