hakanbey58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Turkcell’den yüksek miktar Türk Lirası alacağım var. Müşteri olarak kendi aşamalarına uygun şekilde ilerleme kaydettim. 1 ay uğraştım. Çözemeyince tüketici hakem heyetine başvurmuştum. Savunma istenileli 22 gün oluyor. Daha önce bu şekilde işlem yapan oldu mu, süreç hakkında bilgi alabilir miyim ?
Ben yaptım 1.5 ayda sonuçlandı. Bekleyin hocam 1 ayı geçiyor dönmesi. Kendi örneğimi anlatayım. Trendyolda teknobiyotik mağazasında 300 TL'ye 960GB SSD satılıyordu. Bunu satın aldım ve paramı 1 haftada geri alabildim. Yasalara göre ürün satın alınan fiyattan gönderilmesi gerekiyordu. Sivri zeka arkadaşlar stok yok tedarik edilemiyor diye iptal ettiler ama diğer mağazalardan ürünü kaldırmayı unutmuşlar. Bende o görselleride ileterek şikayet ettim. 1.5 ayın sonunda savunmaları geldi ve karar verildi. Ürünün tarafıma 300 TL'den satılmasını uygun gördü hakem heyeti ve evime karar kağıdı geldi. Bende görselini çekerek ilgili firmaya attım ve ürünün bana 300 TL tutardan satılmasını talep ettim. Ticketıma dönmediler telefonla aradım bize de gelecek nüshayı bekliyoruz diye geçiştirdiler. Tabi bu konuşmanın üstüne 10 12 gün geçmiştir. Şimdi sizin bu mesajınızı görünce aklıma geldi tekrar bi ticket açtım sitelerinden hatırlatma babında 15 günü geçtiğinde eğer hala işlem yapmazlarsa tekrar hakem heyetine durumu bildireceğim.

Çok uzun oldu biliyorum