Merhaba arkadaşlar,
Turkcellden yüksek miktar Türk Lirası alacağım var. Müşteri olarak kendi aşamalarına uygun şekilde ilerleme kaydettim. 1 ay uğraştım. Çözemeyince tüketici hakem heyetine başvurmuştum. Savunma istenileli 22 gün oluyor. Daha önce bu şekilde işlem yapan oldu mu, süreç hakkında bilgi alabilir miyim ?