@digiklan; direkt bilgiyi uygulayarak öğreniyorum. Bazı gruplarda sorunu olanların küçük yapabileceğim bir şey ise yapıyorum. Yanlış bir şey yapsam bile zaten ücretsiz yardım ettiğim için bir şey de demiyorlar. Udemy'den ayrıca 2 ayda bir kurs alıyorum harçlığımı biriktirerek. Öğrendiğimi facebookta uyguluyorum.