Şuan zaten kısmide olsa sokağa çıkma yasağı var ve her geçen gün kapsamı genişliyor insanlarda yavaş yavaş hazırlığını yapıyor 65 yaş üstüne cezai işlem uygulanıyor evinde dahi olsa karantina süresi olanlar dışarı çıkarsa ceza alıyor birçok sektördeki ticari alanlar yasak sokağa çıkma yasağı ilan etmek basit birşey değil bugün sokağa çıkma yasağı var dense insanlar marketlere yağmaya gidecek sonucunu x100000 hasta ve söylediğin gibi hayat bir anda durursa bunu maddi olarakta kaldırmamız imkansız ne devlet ne millet ohali isteyenler kendi üzerine düşeni yapsa zaten ohale gerek kalmayacak. bir şekilde süreç az zararlarla atlatılıp hayat normale dönecektir bizim en büyük avantajımız alınan tedbirler sayesinde hastalık bize geç geldi ne yapılması gerektiği biliniyor ve hastalık artık tanınıyor tedavi süreci oluşabiliyor
Alınan tedbirler sayesinde hastalık geç geldi diyorsun da hocam;
2020.03.23 - [1529 vaka] (+23%) [37 ölüm] (test: 3672)
2020.03.22 - [1236 vaka] (+31%) [30 ölüm] (test: 1755)
2020.03.21 - [947 vaka] (+41%) [21 ölüm] (test: 2.953)
2020.03.20 - [670 vaka] (+86%) [9 ölüm] (test: 3.656)
2020.03.19 - [359 vaka] (+87%) [4 ölüm] (test: 1.981)
Bugün yapılan test Türkiye'de 3672. Almanya'da bugün korona vakasına katılmış hasta sayısı 4183, Fransa 3838, İspanya 4321. Türkiye'de demek ki adam akıllı günlük 15-20bin test yapılsa sonuçları düşünemiyorum.