Devlet geç bile kaldı, sokağa çıkma yasağında diretiyor herkes kendi ohalini ilan etmelidir diyor. Kısacası sorumluluktan kaçıyor, ohal ilan ederse elini daha fazla cebine atmak zorunda kalacak. Kobiler, işverenler, işadamları vesaire uzar gider..
Bugün mecburi bir işim vardı, 2 kat maske taktım dışarıda gördüğüm her 5 kişiden 3'ü maskesizdi.
Şuan zaten kısmide olsa sokağa çıkma yasağı var ve her geçen gün kapsamı genişliyor insanlarda yavaş yavaş hazırlığını yapıyor 65 yaş üstüne cezai işlem uygulanıyor evinde dahi olsa karantina süresi olanlar dışarı çıkarsa ceza alıyor birçok sektördeki ticari alanlar yasak sokağa çıkma yasağı ilan etmek basit birşey değil bugün sokağa çıkma yasağı var dense insanlar marketlere yağmaya gidecek sonucunu x100000 hasta ve söylediğin gibi hayat bir anda durursa bunu maddi olarakta kaldırmamız imkansız ne devlet ne millet ohali isteyenler kendi üzerine düşeni yapsa zaten ohale gerek kalmayacak. bir şekilde süreç az zararlarla atlatılıp hayat normale dönecektir bizim en büyük avantajımız alınan tedbirler sayesinde hastalık bize geç geldi ne yapılması gerektiği biliniyor ve hastalık artık tanınıyor tedavi süreci oluşabiliyor