Hiç bir Kripto Pazarı ile bir tanışmam yok fakat hepsini de kullanıyorum neredeyse. Hepsinin de kendilerine göre mevzuatları ve prosedürleri var. Yorum yazan arkadaşlar da bahsetmişler.

Bu maddeleri bilerek kayıt oluyorsunuz. Bir mağduriyet oluşturuyor mu bu konu hukukçular en iyisini bilir. Fakat kişisel düşüncem sorulsa bu bir şirket politikasıdır mağduriyet değil derdim.

Elbette bu benim şahsi düşüncem. Doğrulu ve Yanlışlığı beni bağlar. Buradan uzak durun dan ziyade, dikkat edin böyle bir prosedür var desen başlıkta ve açıklamanda çok daha anlamlı ve doğru bir yaklaşım olabilirdi diye düşünüyorum. Tekrar üstüne basarak söylüyorum bu benim fikrim.