Kullanabilirsiniz fakat yüklediğiniz 2. site tema güncellemelerini almaz. manuel olarak themeforestten indirip tekrar temayı atıp güncellemeniz gerekmektedir.
Bunun siteye kötü bir etkisi olur mu peki hocam? Yani düzenleme açısından tekrar tekrar uğraştırır mı yoksa kolay bir işlem mi?