Arkadaşlar Sağlık bakanımız bugün 19:00'da halka açıklama yapacakmış. Bilim Kurulu ile toplantının ardından böyle bir açıklama olacakmış. Sizce sokağa çıkma yasağı mı geliyor?
Tez vurun kellesini sokağa çıkanın
Millet az daha eve tıkılırsa Aralık 2020 de ülkede çok sayıda yeni doğan bebek olur
