Epey kısıtlama yapıldı ama bir çok yerde insanlar hala dikkatsiz davranarak hem kendilerini hem başkalarını tehlikeye atıyor.
Vaka sayıları artınca bu kısıtlamaların bir önemi kalmıyor ne yazık ki. Ben bir süre sonra ülke genelinde sokağa çıkma yasağı geleceğini düşünüyorum.