Geç bile kalındı. Ben kronik rahatsızlığım bulunduğu gerekçesiyle evdeyim. 65 yaş üstü dahil herkes dışarıda. Cehalet had safhada, bir an önce tedbir alınmalı diyeceğim ama atı alan Üsküdar'ı geçti. Vaka sayısının artışından da anlayabileceğiniz üzere...