Ne yapacaklar hocam el yazısıyla mı yazıp asacaklar?
Hayır canım kardeşim adamlar kendi site grubuna bu görseli atıp daha sonra binanın girişine astılar. Komik olan ne?
Kapı girişine monitör koymalarımı garip sizin böyle bir düşünceye sahip olmanızmı bildiğim a4 kağıdı ile yazdırılır ve bant yardımıyla asılır.