Konu
mikrotik konusunda yardim lazim
23-03-2020, 10:41:22
#1
mrchost
merhaba , esxi 6.0 uzerine sanal mikrotik kurdum, ip atamasi yapildi veri sanal mikrotik den gecip makinalara ulasiyor ancak firewall kural girdigimiz zaman mikrotik ipini koruyor ancak makinalara giden ipleri korumuyor bunun cozumunu bilen varmi?