Arkadaşlar 3 bina ötemizde bulunan bir sitede Coronavirüs tespiti yapıldı. Binanın girişine şu uyarıyı astılar. Şuan Konya'dayım. Allah için kendiniz geleceğiniz aileniz için lütfen tedbirli olalım. Bu kadar yakınımızda çıkması bizi feci korkuttu.. Bu kadar yanımızda olacağını açıkçası düşünmedik, düşünmek istemedik belki de. Gerçekten şakası yok. 2 kişinin durumu ağırmış. Allah acil şifa versin.