Lilith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun yerine bir bot yazdırmanızı tavsiye ederim, hem devamlılığı olur hemde çok daha ucuza gelir. Saygılar..
Vb için bot yazacak birini bulamadim.