Banka fark etmiyor ama iban altında yer alan yatırma kodunu girmelisin. O kod üzerinden senin hesabın olduğu anlaşılıyor, kod olmazsa geri iade edilir. Eft/Havale fark etmiyor diye biliyorum Paribu için.
yani eft geçsemde o gün mesai saatlerinin dışında olsa bile parayı kullanabiliyor muyum?